Naše spektrum služeb je široké, ale navzájem se často doplňuje a dává možnost poskytovat komplexní péči v oblasti lidských zdrojů všem našim klientům. Ptáte se what WeDo? Pojďme se na to společně podívat.
Outsourcing činností a lidských zdrojů je služba, při které převezmeme kompletní zodpovědnost za chod vybraného úseku nebo činnosti ve vaší firmě. Zajistíme nábor vhodných pracovníků, organizaci jejich práce, budeme plánovat směny, nahrazovat pracovníky v případě výpadků, administrativně se postaráme o veškeré pracovněprávní formality. Činnost vybraného úseku je možné zajistit ve vašich prostorách nebo kompletně externě.
• recepční
• asistentky
• administrativní pracovníky
• pracovníky na zadávání dat do PC
• pracovníky na výpomoc do účtárny
i ostatních oddělení a další pozice.
• outsourcing personálních činností
• organizace a provoz call centra
• inventurní a skladové práce
• jednorázové i dlouhodobé marketingové
• a propagační akce
Outsourcing je flexibilní služba, nabízíme variabilní možnost spolupráce dle vašeho zadání potřeb a požadavků. Obraťte se na nás pro více informací nebo nezávaznou schůzku.
Hosté Vašeho eventu, nebo konference si zaslouží to nejlepší. Zaslouží si víc než jen respekt, zaslouží si, aby se cítili jako součást vaší rodiny. Personální služby WeDo Agency jsou řešením. Vaše potřeby jsou pro nás na prvním místě. Nasloucháme tomu co nám říkáte a snažíme se dělat to co očekáváte. S naší databází specialistů jsme schopni zvládnout projekty, které ostatní nemohou, nebo nedokážou. Naši lidé chápou, že jejich komunikace s účastníky může být první, nebo také jedinou interakcí v rámci vašeho projektu a možná i rozhodujícím faktorem při představení vaší značky nebo produktu, při zvyšování jejího povědomí, či budovaní loajality k ní.
Náš tým se skládá ze zkušených profesionálů v oboru. Reagujeme rychle, jsme k dispozici kdykoliv nás potřebujte a jsme zde, abychom pomohli vaší akci uspět
• hostesky a promotéři
• modelky a modelové
• helpři a asistenti
• security a parking
• tlumočníci a překladatelé
• technická podpora
• entertainment
IT Bodyshopping, neboli vyhledání a výběr odborníků v oblasti IT je v dnešní technologické době díky naší široké databázi prověřených pracovníků v oblasti IT jednou z nejžádanějších služeb naší společnosti. S námi již zítra můžete outsourcovat IT odborníky jednotlivce, nebo i skupinu odborníků na potřebnou dobu. Doručíme Vám pouze takové kandidáty, kteří prošli důkladným výběrem a splňují požadovaný profil
• Konzultant SAP, non SAP, senior, junior
• Databázový specialista
• Tester
• Programátor
• Architekt
• Analytik
Portfolio dodavatelů permanentně a aktivně sami rozšiřujeme a doplňujeme.
Získejte kandidáta, který profesně i lidsky odpovídá požadavkům a kultuře společnosti. Budeme vaší pravou rukou, ať hledáte generálního ředitele pro nadnárodní společnost, manažera do české firmy nebo specialistu s letitými zkušenostmi. Najdeme kandidáta, který přesně odpovídá vašim potřebám i představám, a to po profesní, manažerské i osobnostní stránce.
Executive Search se od běžného Recruitmentu zásadně liší v postupu oslovování i v samotném přístupu ke kandidátům. Během hledání ideálního kandidáta oslovíme pouze ty, kteří svými pracovními zkušenostmi, manažerským a osobnostním profilem, ale i morálním kreditem přesně zapadají do představ zadávající společnosti.
• Stavebnictví/reality
• Finance
• FMCG
• Utility/Telco
• IT
• Automotive
• Retail
• Zdravotnictví
• Logistika
• Strojírenství
• Agro
• Státní správa
• Farmacie
Náš tým se skládá ze zkušených profesionálů v oboru. Reagujeme rychle, jsme k dispozici kdykoliv nás potřebujte a jsme zde, abychom pomohli vaší akci uspět
Poskytuje komplexní služby v oblasti personálních služeb, které vám pomohou vyřešit dnešní problémy a současně se soustředit na vaše budoucí HR výzvy. Naše služby jsou poskytovány kvalifikovanými HR konzultanty, kteří se seznámí s vašimi obchodními operacemi a navrhnou řešení pro řízení lidí, které bude nejlépe vyhovovat vaší firmě. Poskytujeme podporu v celém životním cyklu zaměstnanců – od nalezení správných lidí, přes on-boarding až po podporu v oblasti mezd, benefitů a motivace zaměstnanců, optimalizaci organizačních struktur, řízení výkonu, vzdělávání a firemní rozvoj a případně i rozvázání pracovních poměrů.
• Služby řízení lidského kapitálu (Human Capital
Management)
• HR transformace a organizační design
• Assessment vyzrálosti a způsobilosti HR
• Integrace programů talent Managementu
• Vývoj kompetenčních modelů
• Design plánů náhrad a benefitů
• Programy managementu výkonnosti
• Vzdělávání zaměstnanců a manažerský rozvoj
• Výzkum spokojenosti a angažovanosti zaměstnanců
• Kompenzace a Benefity
• Řízená vztahu se zaměstnanci
• Dodržování právních zákonů / Evropského pracovního
práva
• Technologie a strategie outsourcingu a výběr lidí
• Strategie organizačního řízení změny, koučink
a uskutečňování strategie změn
• Efektivita firemního HR
• Poradenství a podpora v HR outsourcingu
Rozumíme organizacím z mnoha hledisek. To nám umožňuje rychle vyhodnotit vaše lidi, procesy a okolnosti a doporučit efektivní řešení, která fungují.
Celoživotní vzdělávání je jedním z důležitých pilířů úspěchu každého kvalitního zaměstnance. Společnost WeDo Agencynabízí široké spektrum vzdělávacích, manažerských i rekvalifikačních kurzů, přičemž nabídka těchto kurzů se odvíjí od nejmodernějších a nejnovějších trendů na trhu práce a od stále se měnící poptávky veřejnosti po vzdělávacích kurzech.
Dokážete si představit dopad na náš mozek, soužití s ostatními, naši pozornost a produktivitu? Kde se bere to nutkání být online 24/7? Hodně z nás žije své paralelní online životy a do toho reálného se nám pak už moc nechce. Na kurzu sdílím zkušenosti a tipy – co mi funguje více a co méně na cestě do offline, na tlak na výkon a na požadavek být neustále dostupný. Důležitou součástí je ale i sdílení ostatních účastníků.
Vaše komunikace je vaše vizitka. Komunikací říkáte celému světu, jací jste. Komunikujte sebevědomě! A vše půjde lépe. Umění zdravého sebeprosazení je součástí asertivních dovedností. Dnes více, než kdykoli dříve záleží stejnou měrou na tom, co umíme, jako na tom, jak to umíme světu
sdělit. Jak se umíme sebevědomě prezentovat a stát si za svým názorem. A o tom je náš kurz.
V tomto kurzu se naučíte správně hospodařit se svou energií, poznáte své osobní hranice tolerance vůči stresu, vyzkoušíte si relaxační techniky pro každý den. Budete umět zacházet s nejistotou ze změn a vybavíte se nástroji pro získání dobré nálady, vitality a stresové odolnosti. Zároveň se naučíte, jak si přivolat dobrou náladu nehledě na vnější okolnosti
• pochopí principy online, proč je tak návykový a jeho
dopady na naše životy
• naleznou motivaci a inspiraci být více offline
• dozví se tipy a triky jak mít více času na důležité věci
a lidi ve svém životě
• zjistí, jak pracovat se svými myšlenkami tak,
aby komunikaci ovlivňovali pozitivně
• stanoví si smysluplné cíle komunikace
• rozeznají situace, kdy je výhodné prosazovat se
a kdy méně
• ovládnou své emoce ve vypjatých okamžicích
• budou sebevědomě komunikovat a využívat všech
zásad asertivního jednání
• Jak zvýšit účinnost vzdělávání zaměstnanců
• Motivace a odměňování pracovníků: čím, jak, koho
a proč odměnit
• Jak řídit zaměstnance, které nemáme přímo na očích
• Jak se stát úspěšným zaměstnancem na dálku
WeDo Agency s.r.o.
Platnéřská 88/9,
Staré Město
110 00 Praha 1
IČ: 07638078
T: +420 597 317 692
E: info@wedoagency.cz
V roce 2020 získala firma WeDo Agency s.r.o. podporu z Evropských strukturálních a investičních fondů, realizovanou skrz Operační program Praha - pól růstu ČR a čerpanou přes první výzvu Specializovaných voucherů (reg.č. CZ.07.1.02/0.0/0.0/16_027/0000607). Podpora byla mířena na účast firmy WeDo Agency s.r.o. na projekt "Nové webové stránky" v Praze za účelem přehlednosti a rychlé dostupnosti hledaných informací o společnosti, stejně jako moderní visibilita v podobě nového loga. Očekávaným výstupem je vytvoření webové prezentace a nové korporátní identity. Projekt "Nové webové stránky" spolufinancován Evropskou unií.